سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت خرید اقساطی خودرو

 

ماشین فقط یک دارایی نیست و سود آن محدود به پول نمی شود. ماشین مکانی برای خلق خاطرات است، مکانی گرانقیمت که نیاز به سرمایه گذاری بزرگی دارد. راهنمای خرید اقساطی سایپا راهی مطمئن برای خرید ماشینی نو، همراه با اقساط ماهیانه است. در اکثر مواقع، ابتدا باید مبلغی را با نام پیش قسط برای خودروی مورد نظر پرداخت کنید. رقم پیش پرداخت معمولاً ده درصد یا کمی بیشتر از قیمت خودرو است؛ که مابقی ارزش خودرو در مدت زمان دوازده ماه به بالا به صورت اقساط پرداخت می شود.

 

قبل از خرید اقساطی سایپا

خریداران اندکی می توانند مبلغ نقدی را برای قیمت تمام شده خریدهای جدید خودرو بپردازند. برای تأمین هزینه کل وسیله نقلیه یا بخش قابل توجهی از آن ، لازم است تا تسهیلات خرید اقساطی محصولات سایپا را دریافت کنید. متاسفانه تعدادی از معاملات نامناسب خودرو موجب شده تا خریدار مجبور به پرداخت هزینه­های گزاف شده و درصورت عدم توانایی برای بازپرداخت اقساط، اعتبارش زیر سوال رود.

قبل از خرید محصولات سایپا از کارشناسان فروش اطلاعات بیشتری را درخواست کنید و بر وضعیت مالی خود مروری داشته باشید تا مطمئن شوید که درآمد کافی برای تأمین هزینه های زندگی ماهانه خود دارید. شما می­توانید به عنوان راهنما از برنامه های نرم افزاری بودجه بندی استفاده کنید. به علاوه بررسی کنید که آیا باید ماهانه اقساط خودرو را بپردازید یا نه؟ و فقط در مواقعی که توانایی پرداخت هزینه های جدیدی را دارید؛ وارد معاملات خرید اقساطی سایپا و پارس خودرو شوید. فروش اقساطی سایپا هزینه های تأمین مالی یا لیزینگ خودرو را به طرز محسوسی کاهش می دهد.

رتبه بندی خودروهای جدید و بررسی­های حرفه ای درباره آپشن های انواع خودرو به شما کمک می کند تا وسیله نقلیه مناسب را پیدا کنید.

  1. زوتی آریو

  2. سایپا 131

  3. سایپا 111

  4. سایپا 151

  5. تیبا صندوقدار

  6. تیبا 2

  7. ساینا

  8. کوییک دنده­ای

  9. کوییک فول پلاس اتومات

  10. ساندرو اتومات

  11. ساندرو استپ وی

  12. سراتو آپشنال

  13. چانگان CS35 و... را با عنوان فروش اقساطی سایپا، به علاقمندان ارائه می­کنند.

مراحل خرید اقساطی سایپا

وقتی صحبت از خرید اقساطی سایپا می­شود؛ هفت مرحله برای تأمین بودجه یا اعتبار یک ماشین جدید به میان می­آید:

  1. تمام شرایط مالی که برای خرید اقساطی سایپا مورد نیاز است، بدانید. جستجوی آنلاین مفید است، شما باید با تعدادی شماره تماس گرفته و یا اطلاعات فروش آن­ها را سرچ نمایید. پیشنهادات هر نمایندگی می تواند به طور آنلاین و کاملا متفاوت ارائه شوند. بنابراین دریافت اطلاعات متفاوت از منابع گوناگون ضروری است.
  2. اهمیت اعتبار حاصله از بازپرداخت به موقع اقساط و تاثیر آن بر معاملات آتی را درک کنید.
  3. مرکز مناسبی را برای معامله بیابید.
  4. مراحل درخواست وام خودرو را یاد بگیرید.
  5. به پیشنهادات نمایندگی ها توجه کنید. شرایط خرید محصولات سایپا را با پیشنهادهای متنوع نمایندگی­های فروش اتومبیل مقایسه کنید.
  6. نهایی کردن معاملات: اسناد وام را امضا کنید و معامله را ببندید.
  7. پس از نهایی شدن معامله چه اتفاقی می افتد؟

 

مراحل خرید اقساطی سایپا

برای خرید اقساطی سایپا چه کاری انجام دهم؟

با اصلاحات زبان اقساط و وام آشنا شوید. برخی از اصطلاحات اساسی وجود دارد که لازم است قبل از شروع مباحث تأمین مالی آنها را بفهمید.

خرید اقساطی سایپا قراردادی بین شما و وام دهنده است که طرفین طی موافقت نامه­ای در ازای دریافت مقداری پول، ماشینی به شما ارائه داده و شما موافقت می کنید تا مابقی پول را به مرور زمان بازپرداخت کنید. هر ماه باید مانده حساب اقساط را پرداخت کنید و نرخ سود نیز در اوراق اقساط مشخص می شود. نرخ بهره اقساط با عنوان نرخ بهره (که اغلب به آن نرخ درصد سالانه یا APR گفته می شود) بیان می شود. بهره شامل هزینه ها و ریسک­های اقساط دهنده می شود و حاشیه سودی را برای آنها فراهم می کند. سوابق اعتباری شما، مدت اقساط مورد نظر شما و حتی نوع وسیله نقلیه ای که خریداری می کنید می تواند به میزان قابل توجهی بر نرخ بهره تأثیر گذارد. نمایندگان خرید اقساطی سایپا می توانند نرخ بهره قابل توجه و متفاوتی برای خرید محصولات سایپا ارائه دهند. برای خرید اقساطی خودرو های سایپا می توانید به سایت ایت سایپا مراجعه کنید.

برای خرید های آتی و یا اقساطی، گزارشی از اعتبار شما بسیار تعیین کننده است. اعداد بالاتر اعتبار نشان می دهد که شانس خوبی برای خرید اقساطی سایپا وجود دارد؛ در حالی که اعتبارات کمتر فروشندگان سایپا را راغب می سازد تا پیش پرداخت بیشتری را در هنگام تحویل خودرو از خریدار دریافت کنند. با کمی تحقیق، به راحتی می توان نرخ رقابتی و پیشنهادات تبلیغاتی را با پیشنهادات خدمت محور بدست آورید.